Verslag 3 - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu Verslag 3 - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu

Verslag 3

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Eric, Yvon & Frans & Yolanda

09 November 2015 | Zuid-Afrika, Skukuza

Hier zijn we weer met een berichtje en wat foto’s.
We zijn vanmorgen vertrokken vanuit Sabie . Bij de Phabeni gate zijn we om 11.30 uur het krugerpark in gereden. Temperatuur 42 gr.. Na ongeveer 20 km’s gereden te hebben zagen wij op een meter of 7 een jonge mannetjes leeuw liggen. Hij lag er helemaal alleen ,lekker te slapen in de schaduw van een boom.
Dag 1 in Krugerpark, wie had dat kunnen denken. Verder zagen we nog een zeearend bij Lake Panic en nog veel meer dieren. Wat een ontvangst. De foto’s zeggen genoeg.

Ik zou haast vergeten dat het met ons en vooral opa erg goed gaat. We genieten met volle teugen van al het mooist dat ZA heeft te bieden.

Dikke kus en tot het volgende bericht.

• 09 November 2015 - 21:14

Eric:

Mooi begin van het Krugerpark, op naar de Big 5! Veel plezier verder en geniet er van!

• 09 November 2015 - 21:18

Richard:

Hoi allemaal gaaf zeg die foto's wat een belevenis voor jullie en zeker ook voor pa, ik denk dat hij echt geniet van alles wat hij ziet en mee maakt.

Groepjes Sonja en Richard

• 09 November 2015 - 21:50

Joke:

Wat een schitterende foto's. Wij genieten hier mee.
    Gr Cor en Joke

• 09 November 2015 - 22:41

Sander:

Schitterende omgeving en dieren. Veel plezier en nog een hoop mooie plaatjes!

Gr, Sander

• 10 November 2015 - 19:41

Janie De Reus.:

Wat hebben jullie het heerlijk. Van harte gegund, maar een beetje jaloers ben ik wel. maar geniet van jullie verslagen. Veel plezier en goeie reis.xx

• 12 November 2015 - 10:41

Patrick En Mien:

Wij kijken ook mee ! veel plezier daar en wat een mooie foto's