Zuid Afrika 2015 verslag 7 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu Zuid Afrika 2015 verslag 7 - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika 2015 verslag 7

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Eric, Yvon & Frans & Yolanda

22 November 2015 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hallo allemaal,

Het is even tijd voor een korte verslagje. Helaas hebben wij ons reis niet zo positieve kunnen voortzetten. De afgelopen week voelde pa zich al niet zo lekker maar afgelopen vrijdag was hij, toen hij wakker werd, heel ziek. Wij zijn toen door een Zuid Afrikaanse huisarts naar het ziekenhuis in Tzaneen verwezen en daar is hij opgenomen. Kort gezegd heeft pa deze week veel bloed verloren. De details zal ik jullie besparen. Bij een inwendig onderzoek bleek gelukkig dat hij geen inwendige bloedingen had. Hij heeft bloed en bloedplasma transfusies gehad en inmiddels is hij weer wat opgeknapt. Morgen horen wij of hij ontslagen wordt uit het ziekenhuis en eventueel de reis kan voortzetten. Uiteraard willen wij dat alle drie graag want dan kunnen wij deze reis toch nog positief afsluiten.

groetjes van ons.

• 22 November 2015 - 19:40

Lilian :

Heel veel sterkte en beterschap voor Pa. Wij hopen dat jullie de reis met zijn 3tjes voort kunnen zetten. Groetjes Willem en Lilian

• 22 November 2015 - 19:55

Ivonne:

Ach jee......dat is schrikken! Heel veel sterkte voor jullie drietjes

• 22 November 2015 - 20:36

Kees De Jonge:

Wat een pech ! Sterkte en snel opknapppen !!

• 23 November 2015 - 09:59

Willem De Reus:

Heel vervelend ik hoop dat er verder geen nare dingen meer gebeuren,en dat pa weer snel opknapt groetjes van ons.

• 23 November 2015 - 10:21

Nel&Nico:

Wij wensen Arien veel beterschap en hopen ook dat jullie de reis verder kunnen vieren. Veel groetjes van Nico en Nel.

• 23 November 2015 - 14:17

Gre En Piet Schmal:

Ik hoop dat de reis vandaag goed verlopen is.
    Groetjes van de hele familie uit Wassenaar en Spijkenisse

• 24 November 2015 - 22:26

Joke De Bruijn:

Hopelijk gaat vanaf vandaag de reis weer voorspoedig verder. Wel even schikken hoor. Pas goed op elkaar en probeer toch nog te genieten.
    Gr
    Joke en Cor