Dag 1 - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Eric, Yvon & Frans & Yolanda - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Eric, Yvon & Frans & Yolanda

05 November 2015 | Zuid-Afrika, Middelburg

Op dinsdag 3 november zijn we om 18.05 uur eindelijk onderweg naar Zuid Afrika. Na een lange maar fantastisch verlopen reis zijn we om 11.04 uur geland op O.R. Tambo International Airport in Johannesburg. Nadat we de auto, een prachtige Ford SUV, hebben opgehaald is onze rondreis begonnen met een ritje van 150 km naar het plaatsje Middelburg op 150 km van Johannesburg.

Nog niet zoveel te melden dus maar we wilde iedereen wel even laten weten dat we veilig aangekomen zijn.

• 05 November 2015 - 06:47

Eric:

Hoi,

Goed om te horen. Kijk uit naar jullie belevenissen. Fijne vakantie en geniet er van!

Groetjes

Eric en Yvon

• 05 November 2015 - 10:55

Richard:

Hoi,

leuk om de reis op deze manier te volgen.

Richard en Sonja

• 05 November 2015 - 13:59

Carola:

Fijn dat jullie er zijn :)! Ga dik genieten, verheug me al op de verhalen! Dikke X

• 05 November 2015 - 19:57

Joke De Bruijn :

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Mooie auto om de komende tijd in rond te toeren. Nu heerlijk genieten. Wij wachten op de mooie plaatjes.

• 05 November 2015 - 20:59

Kees Duif:

Hallo Frans en Jolanda. Weer heerlijk naar het mooie Zuid Afrika. Het verbaast ons niet Frans vorige keer was je zo enthousiast over je reis naar Verweggistan. Bedankt dat we nog in jullie mailgroep zitten. Blijf jullie volgen. Groetjes Kees en Ineke.

• 06 November 2015 - 00:43

Frank:

Ik ben benieuwd of jij wil de buffel en het luipaard vind in Welgevonden. Ik kijk uit naar je foto's!!

• 07 November 2015 - 10:17

Willem De Reus:

Luitjes een hele fijne rondreis in die prachtige zuid afrika en we gaan genieten van jullie reis verslagen.groetjes Janie en Willem.

• 07 November 2015 - 16:28

Anke:

Goede tijd om hier weg te zijn, het regent steeds, maar toch was het soms wel20 graden hier in NL. Hier weet je niet wat je moet dragen , is het nu warm / koud, jullie wel.....korte broek...Geniet, we lezen en zien het wel.....

• 10 November 2015 - 16:33

Bert Tielemans:

Prima wagentje daar. Ik zou zeggen, meenemen!

• 10 November 2015 - 16:59

Marijke:

Hallo Arien, Frans en Jolanda,

Wat een leuk reiverslag. Vandaag kon ik de bijbehorende foto's zien.
    Wat fantastich en wat een mooie foto's. Veel plezier en we lezen jullie verslag en genieten op afstand mee. Marijke &Jacques